Infolinka: +420 736 760 921 (Po-Pá 9-17) - neprijímá SMS
0,
Cena celkom: 0 €
Nakúpte ešte za 60 €
a máte dopravu ZADARMO!

Reklamačný poriadok

Ako reklamovať tovar?

Kupujúci je povinný dodaný tovar bez zbytočného odkladu prehliadnuť ao prípadných zistených vadách do 5 dní informovať predávajúceho.
Oznámenie o zistených chybách musí kupujúci urobiť písomne ​​(e-mailom) do 5 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené chyby. Popísať, o aké chyby sa jedná a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie kupujúci odošle do sídla predávajúceho.
K reklamácii je nutné predložiť kópiu faktúry na tovar ktorého vady sú reklamované.
Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka najneskôr do troch dní od obdržania reklamácie, o spôsobe vybavenia reklamácie.
O reklamácii nás ihneď po odoslaní informujte emailom: obchod@swis-shop.cz, alebo telefonicky +420736760921 od 9-17.

Práva a povinnosti predajcu

Predajca má povinnosť vybaviť objednávku a odoslať objednaný tovar na adresu v tejto objednávke uvedenú do piatich pracovných dní od prijatia objednávky, pokiaľ nebude dohodnuté inak; v prípade platby vopred na účet do piatich pracovných dní od prijatia platby. Ak nebude možné tovar v tomto termíne expedovať, oznámi to predajca zákazníkovi na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť vybavenie objednávky, pokiaľ sú objednávacie údaje neúplné alebo vzbudzujú pochybnosti o skutočnom úmysle zákazníka objednať tovar. O tomto odmietnutí zašle informáciu na e-mailovú adresu zákazníka.
Pokiaľ kupujúci uplatní nárok na vrátenie tovaru (odstúpenie od kúpnej zmluvy) podľa zákona č. 367/2000 Zb., Predajca vráti čiastku zaplatenú zákazníkom za vrátený tovar do 30 dní od doručenia vráteného tovaru na adresu predajcu. Predajca nevracia čiastku za poštovné a balné.
Predávajúci sa zaväzuje osobné údaje ktoré mu poskytol nakupujúci, neposkytovať žiadnym tretím osobám. Na žiadosť zákazníka predávajúci údaje vymaže z databázy zákazníkov. Okrem údajov, ktoré slúžia k účtovnej a daňovej evidencii, ktorú predávajúci zo zákona vedie.

Práva a povinnosti nakupujúceho

Nakupujúci sa zaväzuje odobrať záväzne objednaný a zaslaný tovar a zaplatiť celkovú cenu za objednaný tovar a prípadne ďalšie poplatky (poštovné, balné, dobierka) uvedené v záväznej objednávke. Pokiaľ zákazník tovar u doručovateľa nevyzdvihne, bude predávajúci vymáhať náklady s objednávkou spojené po zákazníkovi!
Nakupujúci uvedie správne a pravdivo údaje potrebné k vybaveniu objednávky.
Na základe zákona č. 367/2000 má nakupujúci právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru.
Nakupujúcemu tým vzniká nárok na vrátenie čiastky za tento tovar zaplatené.
Vrátený tovar nesmie byť poškodený alebo inak znehodnotený.

Záruka vrátenia peňazí

Ak zistíte bezprostredne po obdržaní tovaru, že vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte možnosť ho bez udania dôvodu vrátiť a budú vám okamžite späť zaslané peniaze bankovým prevodom.

Podmienkou vrátenia peňazí

Tovar musí byť neporušený, pokud možno v originálnom neporušenom obale, dobre zabalený, schopný ďalšieho predaja.
Zákazník musí odoslať zásielku do 14 dní od obdržania tovaru.
Vo vrátenej zásielke môže byť vložená pôvodná faktúra (kópia) vystavená SWIS-SHOP.SK a formulár pre vrátenie tovaru.
Reklamácia zasielajte iba bežnou balíkovou poštou, dobierkou nebude prijatá !!!

Reklamáciu zašlite na adresu: SWIS-SHOP.CZ, Masarykova 2312/65, Ústí nad Labem 400 01, Česko

  • Reklamačný formulár k stiahnutiu tu .
  • Formulár na výmenu tovaru k stiahnutiu tu .
Hore