Infolinka: +420 736 760 921 (Po-Pá 9-17) - neprijímá SMS
0,
Cena celkom: 0 €
Nakúpte ešte za 60 €
a máte dopravu ZADARMO!

Časté otázky (FAQ)

Ako sa môžem zaregistrovať?

Na úvodnej stránke kliknite na "Registrovat", Po zadaní Vašich kontaktných údajov (meno, adresa, telefón) a prihlasovacích údajov (email a heslo) bude vytvorený Váš nový účet pre jednoduchý nákup v internetovom obchode SWIS BOARD SHOP. Po vytvorení nového účtu ste už v systéme prihlásený (á) a môžete nakupovať. Pri ďalšom vstupe do internetového obchodu SWIS BOARD SHOP sa budete hlásiť cez mail a heslo, ktoré ste zadali pri vytváraní Vášho účtu.

Koľko stojí poštovné?

Tovar na Slovensko odosielame formou balíku InTime kurýr za 4,69 €, balík Slovenskej pošty za 4,99 € alebo cez DHL za 5,99 €. U objednávok nad  € 60 se slovenskou poštou máte dopravu ZADARMO*. 
* V termínoch, kedy sú bleskové a sezónne výpredaje sa hranice pre dopravu zdarma dvíha na € 100, € 150 alebo € 200

Ako dlho trvá vybavenie objednávky?

Po odoslaní je objednávka v základnom stave PRIJATÉ, stav objednávky sa zmení na spracovanom keď je objednávka zabalená a odoslaná na Vašu adresu. Tovar štandardne odosielame balíkom Slovenskej pošty nebo DHL tzn. že zásielku obdržíte najneskôr do 2 dní po odoslaní. Informácie o zmene stavu objednávky je Vám zaslaná emailom.

Vrátite mi peniaze keď mi tovar nevyhovuje?

Ak zistíte bezprostredne po obdržaní tovaru, že vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte možnosť ho bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní a budú vám okamžite späť zaslané peniaze bankovým prevodom. Tovar musí byť neporušený, v originálnom neporušenom obale, s originálnym štítkom, dobre zabalený, schopný ďalšieho predaja. Zákazník musí odoslať zásielku s formulárom na výmenu (k stiahnutiu tu ). Ak tovar chcete len vymeniť, máte na to od nás 60 dní od doručenia tovaru.

Keď chcem vrátiť tovar, môžem vám ho poslať na dobierku?

NIE! Dobierka nebude prijatá. Tovar pošlite späť štandardným balíkom, po jeho prijatí Vám obratom pošleme peniaze bankovým prevodom.

Ako si vybrať tovar?

Výber tovaru necháme samozrejme na Vás :), ale poradíme Vám, ako si uľahčiť hľadanie! Po štandardnom výbere tovaru v kategóriách katalógu si v ľavom menu, v kolónke Produkty od: môžete vybrať Vašu obľúbenú značku, po jej výbere sa Vám zobrazí všetok tovar od danej firmy, ktoré máme v tú chvíľu v katalógu. Potom už si vyberiete len kategóriu tovaru. Takto môžete prechádzať všetky kategórie a vyberať tovar napríklad len jedného výrobcu. Určite nezabudnite na kategóriu AKCIE ZĽAVY !!! Po správnom výbere tovaru stačí kliknúť na tlačidlo "KÚPIŤ" a tovar sa presunie do Vášho nákupného košíka. V nákupnom košíku máte stále prehľad, po pridaní tovaru vidíte stav košíka v pravom hornom rohu eshope (is aktuálnou cenou a počtom všetkých položiek v košíku). Kým nepotvrdíte objednávku, môžete tovar z košíka kedykoľvek vyhodiť. Tovar zostáva v košíku aj po odhlásení a opätovnom prihlásení, môžete tak v nákupe pokračovať neskôr, až si všetko vyberiete.

Ak nenájdem nejaký druh tovaru, ktorý nevidím na Vašich stránkach, má zmysel sa na neho pýtať?

Skladom máme často tovar, ktorý sa dostane na stránky s oneskorením, pretože nie je vždy možné všetok tovar rýchlo umiestniť na internet. Väčšinou sa snažíme pripraviť tovar tak aby k nim bol dostatok informácií. Určite si zavolajte alebo napíšte email (túto možnosť preferujeme) a bude Vám zodpovedaný. Vaše podnety na sortiment sú pre nás dôležité. Otázky na sortiment alebo ďalší veľkosti tovar prosím zasielajte pomocou kontaktného formulára.

Ako sa ku mne tovaru dostane a ako ho zaplatím?

Tovar si môžete nechať na dobierku Slovenskou poštou, DHl nebo InTime kurýrom. Ďalší variantom je zaplatiť tovar na prevodom náš účet, alebo platební karotu a ihneď po pripísaní čiastky Vám tovar odošleme.

Ponúkate nejaké zľavy?

Počas celého roka sa môžete na našich stránkach stretávať s rôznymi zľavovými akciami. Okrem toho robíme na internetovom obchode sezónne výpredaj za veľmi, veľmi výhodné ceny. Pripravujeme však aj ďalšie zľavové programy: jedna množstevné zľavy odstupňované podľa výšky vášho nákupu a ďalej zľavy pre stálych zákazníkov. Vážime si Vašu priazeň a preto chceme pravidelných zákazníkov touto cestou odmeniť. Na našom obchode sa zatiaľ pre nákup musíte registrovať. Na stránkach sa môžete pohybovať ako len chcete ale ak bude chcieť vykonať nákup, je nutné najprv uskutočniť registráciu. Tá je tiež potrebná v prípade, že máte záujem o zasielanie informácií o novinkách či organizovaných akciách.

Aká je záručná doba na tovar?

Záruka je zo zákona 24 mesiacov (viac pozri reklamácie).

Ako môžem tovar reklamovať?

Pre uplatnenie reklamácie si vytlačte reklamačný formulár, riadne ho vyplňte, priložte k (vypranom, popr. Nečistôt zbavenému) tovar a pošlite na našu adresu poistený a doporučene. Nie na dobierku, takýto tovar nebude prijatý! Podrobnosti nájdete v reklamačnom poriadku.

Aká je otváracia doba e-shopu?

Zadávať objednávky alebo odosielať emaily môžete 24 hodín denne. Telefonovať môžete vo všedné dni Po-Pia medzi 9: 00-17: 00 hod. Po predchádzajúcej dohode je možné dohodnúť aj iný termín s možnosťou prispôsobiť sa Vašim potrebám a to aj cez víkend ale iba po predchádzajúcej dohode na telefónnom čísle +421736760921. Emailové otázky preferujeme a sme schopní na ne odpovedať aj mimo pracovných hodín alebo cez víkendy a mnohokrát rýchlejšie ako telefonicky.

Hore