Rip Curl
Život Rip Curl vdýchla hneď trojica osobností. Boli to Doug Warbrick, Brian Singer a Francois Payot, ktorý je riaditeľom spoločnosti. Stalo sa tak v roku 1969 a to v Austrálii, čo je zhodou okolností doba sovietskeho útla v mnohých krajinách Európy. Kým na jednom pobreží sa tak zakladá tradícia športu oslavujúce voľnosť pohybu na vlnách, niekde sa upevňujú mocenské štruktúry a sloboda sa stáva niečím nedosiahnuteľným. Názov Rip Curl je odkazom k surfboard, ktorý si Doug Warbrick zakúpil v roku 1968, na ktorý napísal "Rip Curl Hot Dog", pričom "rip" znamená "schádzať" a "curl" v metaforickom zmysle "vlny", čiže zjazdiť, alebo spíš ShredIt na vlnách. Čo do komunitné histórie patrí k najznámejším projektom značky kampaň The Search, pod ktorej krídlami vznikli tiež jedny z prvých surferských filmov The Search (1992), The Search (1993), Beyond the Boundaries: The Search III (1994), Feral Kingdom (1995 ), Tripping the Planet (1996) a ďalšie. Tie všetky pod taktovkou dnes už legendárneho Filmmaker Sonnyho Millera. V súčasnosti Rip Curl neťaží len zo surfingu, ale aj zo street Apparel, ktorý si obľúbili rôzne generácie naprieč celým svetom.

EUR
Len máloktorý nadšenec surfingu nepozná značku Rip Curl. Práve tá totiž stála pri zrode celého odvetvia ako takého a to popri ďalších dvoch surferských gigantov, ktorými boli a stále sú Quiksilver a Billabong. Vznikla už v 60. rokoch a to v samotnom raji surfistov v Torquay v Austrálii a dodnes patrí k tým najobľúbenejším značkám venujúci sa surf oblasti na svete.