Detské žabky Billabong
Detská plážová obuv je súhrnný názov pre detské letné topánky vhodné k vode či na pláž. Jedná sa o podkategórie detských žabiek a detských šľapiek. Všetky tieto druhy plážovej obuvi pre deti spája jedna kvalita a to síce, že ide o topánky maximálne priedušné a vychádzkové. Vďaka úplne otvorenej konštrukcii totiž umožňujú absolútnu cirkuláciu vzduchu. Poprední svetoví výrobcovia, od ktorých u nás detské žabky a šľapky nájdete, ich vyrábajú v rôznych farebných prevedeniach, s rôzne tvarovanými podrážkami a s textilnými či silikónovými strapcami. Vybavte deti na leto z pohodlia domova.
Vedľa Quiksilver a Rip Curl sa práve Billabong v súčasnosti radí medzi najväčších producentov produktov pre surfistov a surferky. Popri typických kúpacích šortiek (tzv. Boradšortek), plaviek alebo napríklad neoprénu sa ale Billabong zameriava aj na tradičné apparel. Preto môžete zakúpiť s ikonickou vlnkou mikiny, batohy, kraťasy, šiltovky a aj ďalšie doplnky. Medzi zásadné charakteristiky značky ako také patrí používanie prvotriednych materiálov a vernosť surferské kultúre. Billabong začal v roku 1973 a to s kúpacími šortkami, ktoré sám Gordon Merchant navrhol a vyrobil u seba doma a predával ich lokálnym surf shopom, skrze ktoré sa dostali k surferom samotným. Tí čoskoro zistili, že výdrž jeho šortiek je v porovnaní s tými ostatnými niekoľkonásobne vyššia. Merchant jej dosiahol technikou trojtého švu. Tahle skutočnosť sa onedlho kričala a Merchant začali vyhľadávať sami rideri, z ktorých mnohí sa dostali pod Merchantova sponzorská krídla. V 80. rokoch boli Billabong šortky k dostaniu po celej Austrálii, v priebehu 90. rokov potom značka expandovala na Nový Zéland, do Japonska alebo Južnej Afriky. Začiatkom nového milénia je Billabong dostupný vo väčšine krajín sveta.

EUR
Medzi surferi neexistuje známejšie značky ako je Billabong. Práve ten totiž stál pri zrode tohto odvetvia vôbec. Vznikol už v roku 1973, kedy ho založili Gordon a Rena Merchantových a v meste Gold COAS na juhovýchode štátu Queensland. Slovné spojenie Billabong je prevzaté z jazyka domorodých Austrálčanov a v preklade znamená mŕtve rameno vodného toku. Sloganom brandu je dodnes "Iba surfer pozná ten pocit!".