Detské lyžiarske oblečenie 686
Vhodné detské lyžiarske oblečenie je vedľa tých správne vybraných lyží a palíc pre pohodlné lyžovanie vašich detí v parku aj pri freeridu absolútne nepostrádateľné. Na svah alebo na zjazdovku totiž rozhodne deti nemôžete vyslať v klasickom oblečení určenom pre každodenné street nosenie. Oblečenie musí totiž spĺňať kritériá na zateplenie, priedušnosť a predovšetkým vodeodolnosť. Tepelná izolácia je vhodná do extrémnych podmienok. Vďaka priedušnosti sú časti odevu komfortné zvnútra, nie je v nich veľké teplo pri aktívnom pohybe. Vodeodolnosť sa zase stará o nepremokavosť pri častých pádoch na zem alebo pri padajúcom mokrom snehu. V konečnom dôsledku je potrebné vyberať lyžiarske oblečenie v závislosti na štýle a podmienkach jazdy vašich ratolestí. Podľa toho potom môžete vyberať konkrétne detské lyžiarske bundy, detské lyžiarske nohavice (otepľovačky) a tiež detské lyžiarske rukavice a detské funkčné prádlo. Prvá vrstva termo bielizne je veľmi dôležitá a je základom každého úspechu detí na lyžiach i na snowboarde, a preto by ste na ňu rozhodne nemali zabúdať. Vyberajte z veľkého množstva modelov, farieb a tiež popredných značiek z celého sveta.
Mike West spoločnosť stále vlastní, produkcii sa mu darí financovať z vlastných zdrojov, výrobky patria na kľúčových trhoch k najuznávanejším a tiež k najpredávanejším. Za jeho úspechom stojí neustála snaha o hľadanie nového pohľadu na vlastné výrobky a odpovede na otázku: Kde a ako ešte môžeme vylepšiť naše výrobky? Miku, fandíme ti, choď ďalej. V kolekciách značky nájdete najmä apparel technického razenie, ktorý ocenia najmä snowboardisti a nadšenci holdujúci zimným športom všeobecne. 686 designy sú ovplyvnené skateboardingom, snowboardingom, ale napríklad aj punkovú, rapovú alebo jazzovú hudbou. Skrátka ideálne zmes, ktorá nikdy nemôže nudiť.

EUR
Pri zrode značky 686 stál v roku 1992 kalifornský snowboardista Mike West. Počas niekoľkých rokov sa mu podarilo vybudovať spoločnosť produkujúca najkvalitnejšie snowboardové oblečenie a firmu schopnú konkurovať najväčším hráčom na svetovom trhu. V roku 2006 sa vrhol s rovnakým nadšením do produkcie street módy. Ani po šestnástich rokoch Mike neubral plyn a dodnes sa môže pochváliť obrie fanúšikovskú základňou po celom svete.