Dámske snowboardové bundy Billabong
Vodeodolnosť, priedušnosť a zateplenie. To sú tri základné špecifikácie, ktoré by vás pri výbere dámskej snowboardovej bundy mali zaujímať najviac. Vodeodolnosť sa stará o nepremokavosť vrchnej časti bundy, ktorú oceníte predovšetkým pri častých pádoch, prípadne pri prudkom snežení alebo pri teplotách ľahko nad nulou, kedy je sneh mokrý a ľahko zmokne aj snowboardové oblečenie. Priedušnosť sa stará o komfort vo vnútri bundy a to tým, že bunda dýcha. Index zateplenia, prípadne materiál zateplenia zase všeobecne určuje, do akých zimných podmienok je daná bunda určená. Snowboardové bundy sa od tých klasických streetových líšia ešte ďalšími schopnosťami a vychytávkami - môžu nimi byť napríklad protisnehový pás (takzvaný snow catcher), zvýšený golier proti mrazu, sťahovacia odvetraná kapucňa, vývody pre slúchadlá, média vrecká alebo praktické priehradky na skipas či na snowboardové okuliare . V prípade dámskych snb búnd tiež celkom záleží na farbe. Kým výraznejšie, krikľavejšie varianty sú vhodné na nočný snowboarding či na snowboarding za znížených viditeľnostných podmienok, tie vo farbách pastelových a všeobecne menej výrazných sú vhodné najmä pri podmienkach s jasnou viditeľnosťou. Vyberajte snowboardové bundy zo širokej ponuky značiek, modelov a farebných prevedení.
Vedľa Quiksilver a Rip Curl sa práve Billabong v súčasnosti radí medzi najväčších producentov produktov pre surfistov a surferky. Popri typických kúpacích šortiek (tzv. Boradšortek), plaviek alebo napríklad neoprénu sa ale Billabong zameriava aj na tradičné apparel. Preto môžete zakúpiť s ikonickou vlnkou mikiny, batohy, kraťasy, šiltovky a aj ďalšie doplnky. Medzi zásadné charakteristiky značky ako také patrí používanie prvotriednych materiálov a vernosť surferské kultúre. Billabong začal v roku 1973 a to s kúpacími šortkami, ktoré sám Gordon Merchant navrhol a vyrobil u seba doma a predával ich lokálnym surf shopom, skrze ktoré sa dostali k surferom samotným. Tí čoskoro zistili, že výdrž jeho šortiek je v porovnaní s tými ostatnými niekoľkonásobne vyššia. Merchant jej dosiahol technikou trojtého švu. Tahle skutočnosť sa onedlho kričala a Merchant začali vyhľadávať sami rideri, z ktorých mnohí sa dostali pod Merchantova sponzorská krídla. V 80. rokoch boli Billabong šortky k dostaniu po celej Austrálii, v priebehu 90. rokov potom značka expandovala na Nový Zéland, do Japonska alebo Južnej Afriky. Začiatkom nového milénia je Billabong dostupný vo väčšine krajín sveta.

EUR
Medzi surferi neexistuje známejšie značky ako je Billabong. Práve ten totiž stál pri zrode tohto odvetvia vôbec. Vznikol už v roku 1973, kedy ho založili Gordon a Rena Merchantových a v meste Gold COAS na juhovýchode štátu Queensland. Slovné spojenie Billabong je prevzaté z jazyka domorodých Austrálčanov a v preklade znamená mŕtve rameno vodného toku. Sloganom brandu je dodnes "Iba surfer pozná ten pocit!".