Dámske lyžiarske oblečenie 686
Kvalitné dámske lyžiarske oblečenie je mimo lyže a palice pre pohodlné lyžovanie v parku aj pri freeridu absolútne nepostrádateľné. Na svah do prašanu totiž rozhodne nieje možné vyraziť v oblečení pre každodenné street nosenie. Oblečenie musí byť extrémne pohodlné, aby sa v ňom dobre hýbalo, a spĺňať kritériá na zateplenie, priedušnosť a predovšetkým vodeodolnosť. Tepelná izolácia je vhodná do extrémnych podmienok, pretože pri klasickom jazdení sa bežne zahrejete. Vďaka priedušnosti sú časti odevu komfortné zvnútra, nie je v nich veľké teplo pri aktívnom pohybe. Vodeodolnosť sa zase stará o nepremokavosť pri častých pádoch na zem a pri nepriaznivých klimatických podmienkach ako je mokrý sneh či dokonca dážď. Vo finále vždy záleží na štýle a podmienkach vašej jazdy, podľa toho potom môžete vyberať konkrétne dámske lyžiarske bundy, dámske lyžiarske nohavice a tiež dámske lyžiarske rukavice a dámske funkčné prádlo. Prvá vrstva termo bielizne je nesmierne dôležitá a je základom každého úspechu na lyžiach i na snowboarde, a preto by ste na ňu rozhodne nemali zabúdať. Vyberajte z veľkého množstva modelov, farieb a tiež popredných značiek z celého sveta skialpiningu.
Mike West spoločnosť stále vlastní, produkcii sa mu darí financovať z vlastných zdrojov, výrobky patria na kľúčových trhoch k najuznávanejším a tiež k najpredávanejším. Za jeho úspechom stojí neustála snaha o hľadanie nového pohľadu na vlastné výrobky a odpovede na otázku: Kde a ako ešte môžeme vylepšiť naše výrobky? Miku, fandíme ti, choď ďalej. V kolekciách značky nájdete najmä apparel technického razenie, ktorý ocenia najmä snowboardisti a nadšenci holdujúci zimným športom všeobecne. 686 designy sú ovplyvnené skateboardingom, snowboardingom, ale napríklad aj punkovú, rapovú alebo jazzovú hudbou. Skrátka ideálne zmes, ktorá nikdy nemôže nudiť.

EUR
Pri zrode značky 686 stál v roku 1992 kalifornský snowboardista Mike West. Počas niekoľkých rokov sa mu podarilo vybudovať spoločnosť produkujúca najkvalitnejšie snowboardové oblečenie a firmu schopnú konkurovať najväčším hráčom na svetovom trhu. V roku 2006 sa vrhol s rovnakým nadšením do produkcie street módy. Ani po šestnástich rokoch Mike neubral plyn a dodnes sa môže pochváliť obrie fanúšikovskú základňou po celom svete.