Časté otázky (FAQ)

Ako sa môžem zaregistrovať?

Na úvodnej stránke kliknite na „Vytvoriť nový účet!“, po zadaní vašich kontaktných údajov (meno, adresa, telefón) a prihlasovacích údajov (e-mail a heslo) bude vytvorený váš nový účet pre jednoduchý nákup v internetovom obchode SWIS BOARD SHOP. Po vytvorení nového účtu ste už v systéme prihlásený(á) a môžete nakupovať. Pri ďalšom vstupe do internetového obchodu SWIS BOARD SHOP sa budete hlásiť cez e-mail a heslo, ktoré ste zadali pri vytváraní vášho účtu. Koľko stojí poštovné? Hore.

Koľko stojí poštovné?

Tovar na Slovensko posielame cez PPL (DHL) za 3,90 EUR. Pri objednávkach nad 99 EUR je poštovné zadarmo! Na Slovensko posielame balíky cez DHL, pri objednávkach do 150 EUR je poštovné 3,90 EUR, pri objednávkach od 99 EUR je na Slovensko ZADARMO! Hore.

Ako dlho trvá vybavenie objednávky?

Po odoslaní je objednávka v základnom stave PRIJATÉ, stav objednávky sa zmení na SPRACOVANÉ, keď je objednávka zabalená a odoslaná na vašu adresu. Tovar štandardne odosielame obchodným balíkom Českej pošty, tzn. že zásielku dostanete najneskôr do 2 dní po odoslaní. Informácia o zmene stavu objednávky je vám zaslaná e-mailom. Nahoru.

Vrátite mi peniaze, keď mi tovar nevyhovuje?

Ak zistíte bezprostredne po prijatí tovaru, že vám z akéhokoľvek dôvodu tovar nevyhovuje, máte možnosť ho bez udania dôvodu vrátiť a budú vám bez meškania zaslané späť peniaze bankovým prevodom. Tovar musí byť absolútne neporušený, v originálnom neporušenom obale, dobre zabalený, schopný ďalšieho predaja. Zákazník musí odoslať zásielku do 14ti dní pokud zboží vrací a do 60ti dní pokud zboží mění. Nahoru.

Keď chcem vrátiť tovar, môžem vám ho poslať na dobierku?

NIE! Dobierka nebude prijatá. Tovar pošlite späť štandardným balíkom, po jeho prijatí vám obratom pošleme peniaze bankovým prevodom. Nahoru.

Ako si vybrať tovar?

Výber tovaru necháme, samozrejme, na vás :), ale poradíme vám, ako si uľahčiť hľadanie! Po štandardnom výbere tovaru v kategóriách katalógu si v ľavom menu, v kolónke Produkty od: môžete vybrať vašu obľúbenú značku, po jej výbere sa vám zobrazí všetok tovar od danej firmy, ktorý máme v tej chvíli v katalógu. Potom si už vyberiete len kategóriu tovaru. Takto môžete prechádzať všetky kategórie a vyberať tovar hoci len jedného výrobcu. Určite nezabudnite na kategóriu AKCIE A ZĽAVY!!! Po správnom výbere tovaru stačí kliknúť na tlačidlo „KÚPIŤ“ a tovar sa presunie do vášho nákupného košíka. V nákupnom košíku máte stále prehľad, po pridaní tovaru vidíte stav košíka v pravom hornom rohu e-shopu (aj s aktuálnou cenou a počtom všetkých položiek v košíku). Kým nepotvrdíte objednávku, môžete tovar z košíka kedykoľvek vyhodiť. Tovar zostáva v košíku aj po odhlásení a opätovnom prihlásení, môžete tak v nákupe pokračovať neskôr, až si všetko vyberiete. Nahoru.

Ak nenájdem nejaký druh tovaru, ktorý nevidím na vašich stránkach, má zmysel sa naň pýtať?

Na sklade máme často tovar, ktorý sa dostane na stránky s omeškaním, pretože nie je vždy je možné všetok tovar rýchle umiestniť na internet. Väčšinou sa snažíme pripraviť tovar tak, aby k nim bol dostatok informácií. Určite si zavolajte alebo napíšte e-mail (túto možnosť preferujeme) a dostanete odpoveď. Vaše podnety na sortiment sú pre nás dôležité. Otázky na sortiment alebo ďalšie veľkosti tovaru zasielajte, prosím, pomocou kontaktného formulára. Hore.

Ako sa ku mne tovar dostane a ako ho zaplatím?

Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne v našom kamennom obchode na adrese SWIS BOARD, s. r. o., Masarykova 2312/65, 400 01 Ústí nad Labem alebo v Litoměřiciach, Dlouhá 24 (platiť môžete v hotovosti alebo platobnou kartou) Zaslanie na dobierku Českou poštou Obchodným balíkom. Ak vás poštový doručovateľ nezastihne na dodacej adrese, vhodí vám do schránky Oznámenie o uložení zásielky, na ktorom vás informuje, kedy a kde si balíček môžete vyzdvihnúť. Vzhľadom na to, že pošta chodí väčšinou v predpoludňajších hodinách, môžete ako doručovaciu adresu uviesť adresu, kde ste v tomto čase k zastihnutiu (napr. do zamestnania). Pošta vám potom doručí zásielku tam a vy si ušetríte cestu na poštu. Nezabudnite však uviesť do poznámok názov firmy, kde pracujete, len pod vaším menom by vás poštár nemusel nájsť. Pri zasielaní tovaru na dobierku hradíte sumu v hotovosti pri prevzatí. Viac v sekcii Doprava a platba. Ďalším variantom je zaplatiť tovar prevodom náš účet a ihneď po pripísaní sumy vám tovar odošleme obchodným balíkom Českej pošty. Platí však, že pred odoslaním objednávky je potrebné sa telefonicky opýtať, či je vyhliadnutý tovar ešte na sklade, môže sa totiž stať, že si objedná daný tovar viac odberateľov v rovnakom čase. Potom postupujeme podľa poradia, v akom objednávky prišli. Predídete tým vrazeniu vašich peňazí z nášho účtu späť k vám. Hore.

Ponúkate nejaké zľavy?

Počas celého roka sa môžete na našich stránkach stretávať s rôznymi zľavovými akciami. Okrem toho robíme v internetovom obchode sezónny výpredaj za veľmi, veľmi výhodné ceny. Pripravujeme však aj ďalšie zľavové programy: jednak množstvové zľavy odstupňované podľa sumy vášho nákupu a ďalej zľavy pre stálych zákazníkov. Vážime si vašu priazeň, a preto chceme pravidelných zákazníkov touto cestou odmeniť. V našom obchode sa zatiaľ na nákup musíte registrovať. Na stránkach sa môžete pohybovať, ako len chcete, ale ak budete chcieť urobiť nákup, je nutné najprv uskutočniť registráciu. Tá je tiež nutná v prípade, že máte záujem o zasielanie informácií o novinkách či usporadúvaných akciách. Hore.

Aká je záručná lehota na tovar?

Záruka je zo zákona 24 mesiacov (viac pozrite v reklamáciách). Hore.

Ako môžem tovar reklamovať?

Pre uplatnenie reklamácie si vytlačte reklamačný formulár, riadne ho vyplňte, priložte k (vypranému, popr. nečistôt zbavenému) tovaru a pošlite na našu adresu poistený a doporučene. Nie na dobierku, taký tovar nebude prijatý! Podrobnosti nájdete v reklamačným poriadku. Hore.

Aké sú otváracie hodiny e-shopu?

Zadávať objednávky alebo odosielať e-maily môžete 24 hodín denne. Telefonovať môžete vo všedných dňoch Po – Pi medzi 10.00 – 18.00 hod. Po predchádzajúcej dohode je možné dohodnúť aj iný termín s možnosťou prispôsobiť sa vašim potrebám, a to aj počas víkendu, ale iba po predchádzajúcej dohode na telefónnom čísle 736760921. E-mailové otázky preferujeme a sme schopní na ne odpovedať aj mimo pracovných hodín alebo počas víkendov a mnohokrát rýchlejšie než telefonicky. Hore.

 


Zvětšit mapu

Masarykova 2312/65
Ústí nad Labem 40001 

Tel.: +420 475 207 155 (od 9-17 hod)
Mobil: +420 736 760 921 (od 9-17 hod)
E-mail: obchod@swis-shop.cz
E-mail: eshop@swis-shop.cz
www.swis-shop.cz

icq status ICQ: 378656488
My status Skype: eshop.swis.shop.cz




sk-null

sk-null

Mesto / obec

PSČ

Legenda

sk-null sk-null
sk-null sk-null
sk-null sk-null
sk-null sk-null
sk-null sk-null

Potvrdiť x

Tento web používa cookies

Táto internetová stránka používa súbory cookies na zlepšenie poskytovaných služieb. Používaním tohto webu s tým súhlasíte Obchodné podmienky